Garantie:

U heeft op al uw aankopen fabrieksgarantie voor de periode zoals vermeld bij de artikelen.  Mocht een artikel defect zijn direct bij ontvangst, dan kunt u dit binnen 48 uur aan ons melden. Wij zullen dan direct voor een passende oplossing zorgdragen.

De garantie termijn geldt vanaf de eerste levering. Garantie wordt pas verstrekt na het moment van volledige betaling. Reparaties welke onder de garantie condities vallen zijn  geheel kostenloos, mits met afdoende preventief en periodiek onderhoud heeft gepleegd.

Uitgesloten van garantie zijn die delen en onderdelen, die niet direct van invloed zijn op het leveren van deze prestatie, zoals verlichting, glas, hang en sluitwerk, verwarmingselementen, zwenkwielen, branders, thermokoppels van gas apparatuur, deurrubbers, bedieningsknoppen, defecte netstroomkabel etc. Defecten voorkomend uit een stroomstoring, of reparaties verricht door anderen dan door ons aangewezen monteurs, komt de garantie te vervallen

Wij staan in voor de deugdelijkheid en kwaliteit van de door ons geleverde goederen, voor een door ons aangegeven periode. Onze garantieverplichtingen strekken zich uit tot herstel/vervanging van gebreken welke onder de garantie vallen.

Indien apparatuur wordt aangesloten door derden gelden de volgende voorwaarden:

Best Buy Horeca Outlet is niet verantwoordelijk voor schade die ontstaat door het zelf aansluiten of het aan laten sluiten door derden. Hier wordt geen garantie of vergoeding op verleend. U krijgt enkel garantie wanneer het apparaat door een erkend dealer of servicebedrijf is geplaatst.

Beschadigd of verkeerd product:

Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u zo snel mogelijk na ontvangst (uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst) aan ons te melden via mail of telefoon. Wanneer u een verkeerd of door transport beschadigd product heeft ontvangen, moet dat ook zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 48 uur worden gemeld. Bij voorkeur via mail. Indien dit niet geschiedt binnen de aangegeven termijn, zullen eventuele claims niet in behandeling worden genomen.

Storingen:

Tussen 09:00 en 17:00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar op 053 5728700
Buiten kantooruren kunt u uw storing melden aan ons via mail : info@bestbuyhorecaoutlet.nl

Meldt het telefoonnummer waarop u te bereiken bent, uw naam, en het apparaat die in storing staat. Wij melden ons dan z.s.m bij u, waarna we de storing kunnen inplannen of telefonisch kunnen verhelpen.

 

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies